tirsdag den 16. august 2011

Dear Sofa

.. bliver du nogensinde min?

Jeg er faldet fuldkommen og helt og afdeles og ret hårdt, for disse fantastiske såkaldte u-sofaer.
De er nemme at rengøre, da de er fremstillet i hvidt læder ..
Spørglsmålet er bare hvordan jeg nogensinde skal få plads til dem,
med en længde/bredde på 200 x 300 x 200 cm, som en Puf  på 100 x 100 cm og en Siddehøjde på 39.
Dog gør Sædedybden på 82 cm - mig ingen ting!
Kan allerede forestille mig ligge i chaiselongen og nyde mit fantastiske liv - nu hvor jeg har en fantastisk Sofa.





Den øverste sofa har en kostpris på 23.995 - dog er den fundet til 10.700.
Den sidst viste Sofa koster derimod 32.995 kr - dog er den ligeledes sat et godt stykke ned - nemlig ned til 12.250 ..  
hvilken sofa er jeres favorit? min er ... dem begge!
Og begge sofaer kan findes og købes på http://www.123lagersalg.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar